Tuesday, May 18, 2004

familia

heello! I like familia!

7 Comments:

Blogger *familia* said...

hello!my name is amanda me brazilian!sou brasileira

beutifuol blog

January 14, 2005 at 9:16 AM  
Blogger Rose e Chico said...

hello...
you don't use that site and i whold like that...

send me a email.
marcoslemos@hotmail.com

June 28, 2008 at 1:20 PM  
Blogger Rose e Chico said...

falando em porutgues:
vi q vc já não usa ese blog mais.... gostaria de usar esse endereço...

pode entrar em contato comigo?
marcoslemos@hotmail.com

June 28, 2008 at 1:21 PM  
Blogger carlosumdoistres said...

se vc nao tiver mais interesse, também gostaria de usar esse endereço. carlosumdoistres@gmail.com

May 29, 2012 at 3:50 AM  
Blogger Samuel Rodrigues said...

Hello

I noticed that you see not using this blog address and would like to use it. My email to contact is samukastos@hotmail.com

hope to answer

January 9, 2014 at 1:03 PM  
Blogger Samuel Rodrigues said...

Ola
Notei que vocês não veem fazendo uso desse endereço do blog e gostaria de usar-lo. Meu e-mail para contato é samukastos@hotmail.com

Espero resposta

January 9, 2014 at 1:04 PM  
Blogger Samuel Rodrigues said...

Ola

Notei que vocês não veem fazendo uso desse endereço do blog e gostaria de usar-lo. Meu e-mail para contato é samukastos@hotmail.com

Espero resposta

January 9, 2014 at 1:04 PM  

Post a Comment

<< Home